Friday, November 24, 2023

Menandatangani MoU SRCC

  Alhamdulillah selesai sudah sesi menandatangani MoU antara SRCC & SKTPP serta SMKPP untuk tempoh 5 tahun (1 Disember 2023 - 30 November 2028) di SMKPP. Pengerusi SRCC; En. Mohd Rusdi Saleh, Pengetua SMKPP; Pn. Wan Zuriah & Guru Besar SKTPP; Pn. Rohaidah binti Mohd Ali menurunkan tandatangan. Majlis ringkas ini telah disaksikan Timbalan Pengerusi SRCC; En. Mazlan, PK Koku SMKPP; En. Khairuddin, PK Koku SKTPP; Pn. Fauziah dan coach Junkeng Junaidi. 

   Dengan termetrinya perjanjian persefahaman ini, diharapkan para pemain, jurulatih, PSG & seluruh ahli SRCC boleh terus menggunakan segala kemudahan kriket yang ada di kedua-dua sekolah seperti padang, sangkar, bilik bitara, peralatan kriket dll sebagaimana sekarang. Diharapkan jua walau siapapun peneraju SKTPP & SMKPP pada masa depan, pihak SRCC & murid-murid kriket akan tetap boleh berlatih & bermain tanpa ragu-ragu.

   Semoga sukan kriket yang merupakan kebitaraan kedua-dua sekolah ini akan terus cemerlang & dapat melahirkan lebih ramai lagi bakat-bakat baru pada masa depan. Tahniah buat bintang-bintang kriket yang telah dilahirkan oleh SRCC sehingga ke peringkat antarabangsa & kebangsaan. Cikgu sangat berbangga dengan pencapaian kalian. Semoga terus sukses.

   Misi seterusnya : mendapatkan tandatangan KPPD & Timbalan PPD Sektor Pembangunan selaku saksi. Semoga dipermudahkan urusan selanjutnya..










No comments:

Post a Comment